Over ons

 

Bij The M Trade draait het om het leveren van hoogwaardige kwaliteit accessoires en een uitstekende klantenservice. Ons bedrijf is begonnen in 2022 en inmiddels hebben we een mooi assortiment aan verschillende producten. Wat ons onderscheidt? Onze toewijding aan klant tevredenheid. We bieden daarom een gebruiksvriendelijke webshop, snelle levering en behulpzame klantenservice. Of je nu opzoek bent naar een accessoire dat jouw leven makkelijker maakt of een mooie toevoeging aan jouw collectie, bij The M Trade vind je het allemaal.

Bestelling

Hoe plaats ik een bestelling?

Kies een product naar keuze, deze kun je vervolgens toevoegen in je winkelmandje. Daarna kun je via je winkelmandje het afrekenproces volgen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Je kunt je bestelling nog wijzigen tot 16:00 dezelfde werkdag. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Wij helpen je hiermee verder.

Is mijn bestelling geslaagd?

Je ontvangt na het afrekenen een bevestigingmail. Mocht je deze niet ontvangen hebben, check je ongewenste mail.

Betaling

Welke betaalmethoden worden er geaccepteerd?

We accepteren verschillende betaalmethoden, zoals IDEAL.

Is mijn betaling wel veilig?

Ja, je betaling is veilig bij ons. We gebruiken een beschemde betaalomgeving via Mollie.

Kan ik achteraf betalen?

Helaas is achteraf betalen tot heden nog niet mogelijk bij ons.

Levering

Wat zijn jullie verzendkosten?

Voor bestellingen boven de €15 is verzending gratis. Onder dat bedrag rekenen wij €2.50 voor de verzending van je pakket.

Hoe lang duurt de levering van mijn pakket?

Dat ligt eraan wanneer je je bestelling plaats. Bestel je voor 16:00? Dan wordt je bestelling waarschijnlijk de volgende dag nog bezorgd. Bestel je na 16:00? Dan duurt het 1-2 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja je bestelling kan je altijd volgen. Wanneer wij het pakket aan PostNL overgedragen hebben ontvang je van ons een track and trace link.

Product

Hoe weet ik of het product op voorraad is?

De voorraad status wordt altijd weergegeven op de productpagina.

Wat als het product niet meer beschikbaar is?

Dat is altijd vervelend. Je kunt hiervoor het beste contact met onze klantenservice opnemen. 

Zijn de producten van goede kwaliteit?

Onze producten worden met de hoogste zorg samengesteld. De producten die wij aanbieden zijn van hoogste kwaliteit. Mocht je toch niet tevreden zijn, neem dan contact met ons op.

Retouren

Hoe kan ik een product retour sturen?

Stuur hiervoor een e-mail naar onze klantenservice. Wij sturen je dan verdere instructies om het product te kunnen retouren.

Wat zijn jullie retour voorwaarden?

Retouren van je product is altijd mogelijk binnen 14 dagen, mits het procut ongebruikt is! Testen mag natuurlijk altijd.

Moet ik betalen voor een retourzending?

Om te voorkomen dat mensen onnodig producten retouren, wordt er €4 ingehouden wanneer je een product retour stuurt.

Klantenservice

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenserivce?

Je kunt ons via verschillende manieren bereiken, zowel via the.m.trade1@gmail.com als via WhatsApp. Onze contactgegevens staan onderaan de pagina.

Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

Je kunt ons een berichtje sturen wanneer het jou uitkomt! In principe staan wij elke werkdag voor je klaar.

Hoe snel reageren jullie op mijn vraag?

Wij reageren altijd binnen 1 werkdag.